English

امام جمعه کرمانشاه:

حساب فرزندانمان از اغتشاشگرانی که از دشمن خط می گیرند، جداست

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات کنونی کشور فضای مجازی است، امروزه جنگ در فضای مجازی ادامه دارد و اخبار دروغ و کذب در این فضا دست به دست می‌شود.

حساب فرزندانمان از اغتشاشگرانی که از دشمن خط می گیرند، جداست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: با وجود تمام مشکلات از جمله گرانی مسکن و مواد خوراکی که در جامعه وجود دارد اما باید بدانیم که ایران رو به شکوفایی و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در همین فضای مجازی آغاز شد، اضافه کرد: برای حل این معضل باید همگی دست به دست هم دهیم و این مشکل را ریشه کن کنیم و این کار فقط برعهده دولت یا نهادی خاص نیست بلکه وظیفه همه است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: کسی که با خدا و قرآن ارتباط داشته باشد سراغ این موضوعات نمی رود. باید مراقب بچه ها در این فضای مجازی باشیم و از آنها مراقبت کنیم تا گمراه نشوند.

وی عنوان کرد: برخی از افراد که در ناآرامی های اخیر حضور داشتند فرزندان خودمان هستند که حساب آنها جدا است. کسانی که لیدر هستند و به بقیه خط می‌دهند به آنها باید توجه کرد و مواظب آنها بود.

آیت الله علما در ادامه به مناسبت های پیش رو پرداخت و گفت: ۲۵ آذر روز تحقیق و پژوهش است که روز مهمی است. چند سال پیش مقام معظم رهبری روی این موضوع اصرار داشتند و اسلام نیز روی این موضوع تاکید زیادی دارد.

وی اظهار داشت: روایات زیادی راجع به دوراندیشی، مدارا کردن و تامل کردن در اسلام وجود دارد. کوچک ترین کاری که می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم این است که تعقل کنیم.

آیت الله علما ۲۶ آذر را روز حمل نقل اعلام کرد و افزود: کسانی که در این زمینه کار می کنند و در جاده‌ها حضور دارند به گردن ما حق دارند و باید از آنها قدردانی داشته باشیم.

وی به ۲۷ آذر سالروز شهادت شهید مفتح هم اشاره کرد و گفت: ایشان یکی از مدرسین معروف در شهر قم بود. یک شخصیت با تفکر نواندیش مبارز که مورد عنایت مردم بود. این متفکر جلیل القدر خیلی به وحدت دانشگاه و حوزه علمیه اصرار داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه