English

امام جمعه موقت اصفهان:

پژوهشگران ایرانی با کسب رتبه برتر علمی به نظام جمهوری اسلامی عزت دادند

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: پژوهشگران جوان ایرانی با کسب رتبه شانزدهم در علم و فناوری در جهان، به نظام جمهوری اسلامی عزت دادند.

پژوهشگران ایرانی با کسب رتبه برتر علمی به نظام جمهوری اسلامی عزت دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت السلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: یکی از دستاوردهای دانش و پژوهش رسیدن به رتبه ۱۶ ایران در علم و فناوری در جهان است که پژوهشگران جوان کسب کردند و به نظام جمهوری اسلامی عزت دادند و جهان را شگفت زده کرده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ برابری شتاب رشد در علم و فناوری گفت:رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در ارتباط با علم و پژوهش سخنان فراوانی دارد که پژوهشگران و قلم به دستان باید نکات آن را اجرا کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مطالبه رهبری افزود: ایشان از جوانان خواستند که راه‌های پیشرفت علمی را همچون یک جهاد در پیش گیرند و دشمن بدخواه را ناکام سازید.

 حجت السلام و المسلمین محمودی ادامه داد: در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که پژوهشگران در ارتباط این بیانیه دوم تلاش و جهاد علمی کنند. استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جامعه بالاتر و دو دهه است که رستاخیز علمی آغاز شده است.

وی با اشاره به هیاهو و جوسازی در رسانه‌های دنیا در رابطه با سفر رئیس جمهور چین به عربستان، گفت: نظام جمهوری اسلامی نه شرقی و نه غربی است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: آمریکا و انگلیس دشمن هستند و دشمن درجه اول ما امریکاست و با او هیچ مذاکره‌ای هم نداریم و اسرائیل را هم به عنوان یک کشور قبول نداریم و هیچ مشروعیت قانونی ندارد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به بیانیه و اظهار نظر در مورد جزایر ایران بیان کرد: برخی سه دیدگاه را مطرح می‌کنند که یکی چرخش عربستان به سمت شرق، دیگری نارضایتی عربستان از آمریکا و بهره‌گیری عربستان از قابلیت‌های اقتصادی در چین است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود:این سفر یک پیام ضد آمریکایی داشت که این دو کشور به آمریکا دادند، اگرچه در این بیانیه علیه ایران هم مطالبی نوشتند، به ویژه در خصوص سه جزیره که جواب آن را هم گرفتند.

وی گفت: آمریکا و انگلیس دشمن هستند و دشمن درجه یک کشور ما امریکاست و با او هیچ مذاکره‌ای نخواهیم داشت و اسرائیل را هم به عنوان یک کشور قبول نداریم و هیچ مشروعیت قانونی ندارد.

حجت الاسلام محمودی  بیان داشت: دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی ۴۰ سال است پر توان ایستاده و اجازه نداده یک وجب از این خاک بدست دشمنان بیفتد و و در بیانیه اخیر، چینی‌ها باید بدانند که نقطه سیاه و منفی را در کارنامه خود ثبت نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه