English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی:

مدیران به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند

امام جمعه میناب عنوان کرد: مدیران شهرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند و جهاد تبیین اختصاص به صنف و قشرخاص تعلق ندارد؛

مدیران به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه رجب و آغاز دهه فجر ضمن محکوم کردن اقدام بی‌شرمانه کشورهای غربی در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: کشورهای رسوئد و کشورهای غربی بدانند که مسلمانان با این عمل قبیح آنان بیدارتر می‌شوند.

وی افزود: باهتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم جوامع اسلامی و مسلمانان انسجام و اتحاد آنان بیشتر و انرجار و تن‌فرشان به کشورهای غربی بیشترخواهد شد؛ مسلمانان از حرکت ننگین شما نخواهند گذشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اظهارداشت: بهمن‌ماه، ماه بصیرت سیاسی و معنویت است و خروجی آن برای همه و نسل جوان و نوجوان باشد.

وی تصریح کرد: بهمن ماه ایام جهاد تبیین است و برای جهادگران جامعه به ویژه مبلغان دینی واجب  است که به تبیین دستاوردهای انقلاب و مسائل معنوی بپردازند.

امام جمعه میناب عنوان کرد: مدیران شهرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند و جهاد تبیین اختصاص به صنف و قشرخاص تعلق ندارد؛جهاد تبیین باید به زبان قوم باشد.

وی افزود: ماه رجب، ماه سیر، سلوک و معنوی به سوی خدای مهربان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در پایان اضافه کرد:این ایام، ایام جهاد تبیین است و باید همه به جهادتبیین بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه