English

فرماندار رودان هشدارداد؛

با مدیرانی که با رسانه ها بیگانه باشند برخورد خواهد شد

فرماندار رودان با اشاره عدم ارتباط برخی مدیران با رسانه ها نیز تاکید کرد: هرگونه توجیه برای عدم مصاحبه از سوی مدیران قابل قبول نیست و قطعا به چنین مدیرانی برخورد خواهد شد.

با مدیرانی که با رسانه ها بیگانه باشند برخورد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان در جلسه شورای روابط عمومی های شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و ایجاد امید در جامعه اظهار داشت: زمانی که پروژه‌ها و اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم رسانده شود امید به آینده در دل مردم کاشته می شود و باید مردم خدمات دولت را به وضوح لمس کنند.

وی با بیان اینکه مدیران تلاش کنند تا در خدمت به رتبه نخست برسند عنوان کرد: زدودن غبار محرومیت از جامعه وظیفه اصلی مسئولین است و بحران‌ها و فتنه هاست که وظیفه همه‌ما را را سنگین‌تر می‌کند.

سالاری با اشاره عدم ارتباط برخی مدیران با رسانه ها نیز تاکید کرد: هرگونه توجیه برای عدم مصاحبه از سوی مدیران قابل قبول نیست و قطعا به چنین مدیرانی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد: علی رغم برخی تلاش ها انعکاس اخبار شهرستان دیده نمی‌شود، این در حالی است که تلاش های مسئولان شهرستان شبانه روزی است؛ اما آنچه انجام می شود بیان نمی‌شود.

فرماندار رودان تصریح کرد: برای تزریق امید به جامعه و برای دفاع از جایگاه نظام و انقلاب اسلامی باید عملکرد نظام بیان شود.

وی تاکید کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات است و هر اداره کارهای ویژه خود به بهترین شکل ممکن انعکاس دهد.

نماینده عالی دولت در رودان گفت: هم اکنون فعالیت های بزرگی که مدت ها بر زمین مانده بود همچون اجرای پروژه در بافت های فرسوده و نهضت مسکن ملی در شهرستان در حال انجام است که باید سمع و نظر مردم رسانده شود.

وی ادامه داد: برای خدمت کردن مدت زمان ملاک نیست نمونه بارز این الگو شهید رجایی است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه داد و آن‌را برای مردم بیان کرد.

سالاری با اشاره به خدمات فراوان دولت مردمی خاطر نشان کرد: حرکت رو به رشد و رو به جلو دولت سیزدهم باعث شد که دشمنان خارجی و داخلی برای کندکردن این حرکت اقدام کنند، اما شاهد بودیم که هیچ خلعی در راه این قطار پیش نیامد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه