English

مسئول پنجره خدمات الکترونیک اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران مطرح کرد؛

تسریع صدور مجوزهای حوزه گردشگری مازندران از طریق پنجره واحد

مسئول پنجره خدمات الکترونیک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران دستگاه پیشرو در صدور مجوز از طریق فرآیند درگاه الکترونیکی پنجره واحد استان مازندران است.

تسریع صدور مجوزهای حوزه گردشگری مازندران از طریق پنجره واحد

به‌ گزارش خبرگاری موج مازندران، رضا مهدیان جویباری مسئول پنجره خدمات الکترونیک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار داشت: پنجره واحد, فرایند اخذ مجوزها در حوزه گردشگری که همواره یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در این حوزه بوده است را آسان می‌کند.

وی ادامه داد:  با استفاده از این سامانه، استعلامات، مکاتبات و مجوزهای بین‌دستگاهی را در قالب یک سامانه واحد، تجمیع کرده و آن را یکپارچه و استاندارد ارائه می دهیم.

مسئول پنجره واحد خدمات الکترونیک بومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: ایجاد و استقرار پنجره واحد خدمات الکترونیک بومی استان مازندران موجب تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و ایجاد زیر ساخت‌های لازم به منظور جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان مازندران خواهد شد.

وی تصریح کرد: احصا فرآیندهای انجام کار عناوین خدمتی از حوزه معاونت ها شروع کردیم که این اداره‌کل جز 5 دستگاه پیشرو در انجام این فرآیند شمرده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه