English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران:

بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه ارائه خدمات درمانی به مددجویان مازندرانی شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سالجاری بیش از 11 میلیارد و 208 میلیون تومان هزینه شده است.

بیش از 11 میلیارد تومان هزینه ارائه خدمات درمانی به مددجویان مازندرانی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: 122 هزار و 92 نفر مددجو در استان تحت حمایت قرار دارند که در صورت بیماری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز، تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج، خاص و زمین‌گیر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: 3818 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود.

وی به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی برای 2509 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و افزود: برای 2041 مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شد.

عمادی بیان داشت: در 9 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 7 میلیارد و 974 میلیون تومان برای بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و مبلغ یک میلیارد و 408 میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.

وی عنوان داشت: از ابتدای سال تاکنون 127 مددجو از طریق بیمه تأمین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران ابراز داشت: 2 میلیارد و 862  میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

خاطرنشان می شود؛ 1750 مادر باردار و شیرده و 550 کودک زیر پنج سال در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه