English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

فعالیت ۳۲ تیم عملیاتی در شبانه روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تمام جاده‌های استان باز و تردد خودرو در آن‌ها جریان دارد.

فعالیت ۳۲ تیم عملیاتی در شبانه روز گذشته

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام گفت: ریزش برداری از جاده‌های اصلی و فرعی استان انجا شده و هم اکنون تردد خودرو در مسیرهای مواصلاتی جریان دارد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف و باران در ۱۳ محور ارتباطی استان بودیم که۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام رفع مشکلات را بر عهده داشتند و خوشبختانه تردد در تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان در حال انجام است.

چشمه خاور با اشاره به ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان گفت: در زمان سفر‌های زمستانی مردم می‌توانند با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاک کن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو و... اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه در هوای بارانی و برفی می تواند علاوه بر خطر آفرین بودن برای خود راننده و سرنشینان، دیگر خودروهای در مسیر را دچار خسارت و خطر کند،لذا توصیه راهداری در این شرایط رانندگی با سرعت مطمئنه و به دور از عجله است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه