English

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) پیام تبریکی صادر کرد.

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در آستانه سالروز ولادت فرخنده و با سعادت فخر عالم بشریت، اسوه عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر و همچنین سالروز تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این ایام سعید را به تمامی دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع)، فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تمامی همکاران ارجمند به ویژه بانوان گرامی تبریک عرض می‌نمایم.

فرصت را مغتنم شمرده از تلاش همکاران ارجمندم که در کمال درایت و توانمندی در مسؤلیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود در نقش‌های مادر، همسر، فرزند و کارمند به نحو احسنت ایفای نقش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

بدون شک بخش بزرگی از موفقیت ها و افتخارات سازمان مرهون تلاش بی‌شائبه و همت بلند بانوان فداکاری است که همواره دوشادوش مردان برای تحقق اهداف و برنامه‌های این سازمان و در راستای ارائه خدمات به کاربران جاده ای کشور فعالیت می‌نمایند.

امیدوارم بانوان توانمند و پرتلاش این مرز و بوم با الهام از دخت نبی اکرم (س) و الگو برداری از سیره فاطمی، در تحکیم بنیان خانواده، در تربیت نسلی اخلاق مدار و مسئولیت پذیر و در انجام رسالت‌های اجتماعی همواره سربلند و پیروز باشند.

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه