English

مدیرتوزیع برق شهرستان بیجار ؛

احداث‌خط ۴ مداره برای اولین بار در بیجار

برای اولین بار در کردستان خط ۴ مداره فشار متوسط هوایی با کابل فاصله دار در شهرستان بیجار احداث شد

احداث‌خط ۴ مداره برای اولین بار در بیجار

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، مدیرتوزیع برق شهرستان بیجار از انجام پروژه احداث ۱۳۰۰ متر خط ۴ مداره فشار متوسط هوایی با کابل فاصله دار در دی ماه سال جاری با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برای اولین بار در سطح استان خبر داد .

هادی محمدمرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با اشاره به ساخت و سازهای غیر اصولی در حریم شبکه توزیع برق طی سالیان گذشته در سطح شهر بیجار و امکان بروز خسارات جانی و مالی برای شهروندان، گفت :مجموعه شرکت توزیع برق استان و به تبعه آن مدیریت های تابعه در ادامه روند بازسازی شبکه فرسوده سیمی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات به مشترکین، برای اولین بار در استان کردستان اقدام به احداث ۱۳۰۰ متر خط فشار متوسط هوایی با کابل فاصله دار در شهرستان بیجار نمود .

محمد مرادیان افزود: امکان عبور از معابر با عرض کم و کاهش باند حریم، ایده آل بودن برای مدیریت بحران و پدافد غیر عامل، اجرای چند مدار بر روی یک پایه ، استفاده در مناطق شهری جهت رفع حریم ، قابلیت بکارگیری در مناطق کوهستانی و کاهش افت ولتاژ و زیباسازی مبلمان شهری را می توان مهمترین مزایای کابل های فاصله دار عنوان کرد.

وی بیان کرد: این نوع کابل ها که نسل جدیدی از خطوط هوایی عایق شده است می توانند جایگزین شبکه های سیمی فشار متوسط گردیده و امکان انتقال توان بیشتری را به ارمغان آورد و با توجه به مزایای قابل توجه شبکه هوایی توزیع با کابل های فاصله دار ، طراحی، نصب و گسترش آنها در شبکه های توزیع کشور می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیرتوزیع برق شهرستان بیجار اظهار داشت: اجرای این پروژه در بلوار الغدیر بیجار به  صورت ۴ مداره و به طول ۱۳۰۰ متر با نصب ۳۶ اصله پایه بتونی ۱۵ متر و تخصیص هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با اتمام این پروژه ضمن اضافه نمودن فیدر سوم شهری ، رفع حریم منازل مسکونی احداث شده در حریم فیدرهای جاده همدان و جاده قروه در محلات تخت و باغ سالاری انجام و گامی اساسی برای کاهش مشکلات ساکنین این مناطق برداشته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه