English

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری؛

میز خدمت و ارتباطات مردمی در هلال‌احمر یزد مستقر شد

مدیرکل دفتر مرکزی حراست جمعیت هلال احمر و نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان یزد، برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مخاطبان، در میز خدمت و ارتباطات مردمی هلال احمر استان حضور یافت.

میز خدمت و ارتباطات مردمی در هلال‌احمر یزد مستقر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان، محمد طاهر اصفهانی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست جمعیت هلال احمر و نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به منظور پاسخگویی به سوالات، خدمت رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه، امروز چهارشنبه 21 دی ماه در این جمعیت حضور پیدا کرد.

در میز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر به درخواست های مردمی در حوزه‌های مختلف و به ویژه مسائل و مشکلات آحاد اقشار نیازمند استان رسیدگی خواهد شد.

حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: میز ارتباطات مردمی در جمعیت هلال احمر با هدف خدمت رسانی شایسته و در راستای پیگیری مسائل و مشکلات جامعه و با هدف تسریع و تسهیل در روند حل مشکلات مردمی‌برپا شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوان در زمینه امور مردم گام های شایسته ای برداشت.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر یزد، یادآور می‌شود؛ میز ارتباطات مردمی از چهارشنبه 21 دی ماه لغایت جمعه 23 دی ماه 1401در ساختمان ستاد جمعیت هلال‌احمر استان یزد واقعدر قاسم اباد  از ساعت 8 صبح الی 18 آماده پاسخگویی به مراجعان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه