English

مراسم استقبال از دو شهید گمنام در جمعیت هلال احمر استان یزد+ عکس

مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در جمعیت هلال احمر با حضور مدیرعامل و مسئول نماینده ولی فقیه، پرسنل و اعضا، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

مراسم استقبال از دو شهید گمنام در جمعیت هلال احمر استان یزد+ عکس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در جمعیت هلال احمر با حضور مدیرعامل و مسئول نماینده ولی فقیه، پرسنل و اعضا، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در نمازخانه ساختمان ستاد این جمعیت برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین شعشعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر استان یزد در آیین استقبال و مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در این جمعیت که در ایام فاطمیه در نمازخانه این جمعیت برگزار شد ، شرکت نمودند.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی موثر جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس، امروز در عرصه های دیگر امدادی، اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه استمرار یافته است، تصریح کرد: باید نسل جدید جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و مانوس نمود تا ثمره فعالیت های امروز آنان در سایه روحیه جهادی و نیت الهی و خالصانه، پر رنگ و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام شعشعی با اشاره به هدف و آرمان شهدا و هم راستا بودن آن با فعالیت‌های هلال احمر بیان کرد: ترویج روحیه امدادگری و از خود گذشتگی در هلال احمر نیازمند یادآوری و شناخت کامل اعضای این نهاد بزرگ مردمی از روحیات شهدای زمان جنگ است که در دفاع از میهن و اهداف والای انقلاب از جان خود گذشتند.

شایان ذکر است روایتگری و مدیحه سرایی و دکلمه خوانی فرزند شهید و سخنرانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برنامه های این مراسم در جمعیت هلال احمر بوده است.

این مراسم به همت و همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه و امور ایثارگران جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.

هلال احمر یزد

هلال احمر یزد

هلال احمر یزد

هلال احمر یزد

هلال احمر یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه