English

خواجه رضایی در رویداد ملی سفیران نوسازی:

طرح ویلایی سازی نهضت ملی مسکن استان یزد برگرفته از فرهنگ غنی دینی و مذهبی استان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به ویلا سازی در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد گفت: در استان و شهر یزد بایستی به ساخت خانه هایی مبادرت ورزیم که نشان از فرهنگ غنی مردمان این دیار دارد.

طرح ویلایی سازی نهضت ملی مسکن استان یزد برگرفته از فرهنگ غنی دینی و مذهبی استان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: برگزاری رویداد ملی سفیران نوسازی در سراسر کشور و به ویژه استان یزد اقدامی نوآورانه، ارزشمند و قابل تقدیر است که باید از همه دست اندرکاران تشکر نمود.

وی ادامه داد:در شهرهایی که دولت زمین در مراکز شهری ندارد یا باید به توسعه افقی شهرها روی بیاوریم یا نسبت به بازآفرینی، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی اقدام کنیم.

وی ادامه داد:در استان و شهر یزد بایستی به ساخت خانه هایی مبادرت ورزیم که نشان از فرهنگ غنی مردمان این دیار دارد، ساخت خانه های ویلایی آرامش و آسایش را برای خود و خانواده هایشان به ارمغان آورده است که در نتیجه آن احیای فرهنگ غنی دارالعباده بوده است.

ایشان افزود:در طرح نهضت ملی مسکن در یزد نیز با توجه به این موضوع تصمیم گرفته شد تا از آپارتمان نشینی به ویلاسازی روی بیاوریم تا بتوانیم علاوه بر کاستن از آسیب های اجتماعی ناشی از آپارتمان نشینی گامی مهم و ارزشمند در خانه دار شدن مردم استان همراه و همگام با رشد فرهنگ اجتماعی برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود:در راستای بازآفرینی شهری و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی نیز همزمان باید با کمک شهرداری ها، اداره میراث فرهنگی و کمک گرفتن از امامان محله،معتمدین، NGOها، سمن ها وهمه کسانی که به نوعی می توانند یاریگر ما باشند مساعدت طلبید تا ما را در اجرای بهتر و مطلوب تر طرح یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه