English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

سامانه جدید بارش در راه یزد / آماده باش نیروهای هلال احمر یزد در پی ورود سامانه جدید بارشی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به کاهش دما و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، نیروهای امدادی با آمادگی کامل در راه های استان مستقر هستند.

سامانه جدید بارش در راه یزد / آماده باش نیروهای هلال احمر یزد در پی ورود سامانه جدید بارشی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  با بیان این خبر اظهار داشت: از صبح دوشنبه هفته گذشته با اعلام شرایط نامساعد جوی 15 پایگاه ثابت و موقت، تیم واکنش سریع، یک تیم امداد ونجات کوهستان و یک تیم آنست  و شعب هلال احمر در استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

وی افزود : تعداد 13 دستگاه خودروی آمبولانس و 9 خودرو نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه های امداد و نجات استان مستقر است .

حرازی زاده با بیان اینکه لازم است مردم نیز یکسری نکات را مورد توجه قرار دهند، گفت: در هنگام بارش برف و باران لازم است از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی پرهیز شود. همچنین حضور در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها نیز به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

وی به رانندگان نیز توصیه کرد که هنگام عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برفگیر حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. قبل از حرکت نیز از پربودن باک خودرو و سالم بودن تجهیزاتی مانند برف‌پاک کن، بخاری و ... مطمئن شوند. تا حد امکان نیز از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.در محور‌های دارای مه‌گرفتگی نیز استفاده از چراغ مه‌شکن و روشن کردن چراغ‌ها حتی در طول روز نیز توصیه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اعلام کرد از آغاز طرح زمستانه  تاکنون به 184 نفر حادثه دیده در استان امدادرسانی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد  : هموطنان  در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه