English

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل خبر داد؛

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خیران برای محرومیت زدایی در آذر ماه

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل از کمک ۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۴۶۰ هزار ریالی خیران این شهرستان به نیازمندان و محرومان در آذر ماه خبر داد.

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خیران برای محرومیت زدایی در آذر ماه

عباس آذرباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: خادمیاران وخیران رضوی در آران و بیدگل با محرومیت زدایی بیش از ۲ میلیارد ریالی فصل پاییز را بدرقه کردند.

وی بیان داشت: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی خادمیاران و خیران رضوی در شهرستان آران و بیدگل ۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بود که ۵۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال آن از سوی خادمیاران، یک میلیارد و ۶۶۸ میلیون و ۶۰ هزار ریال توسط خیران و ۱۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کمک‌های غیر نقدی در راستای محرومیت زدایی تامین و هزینه شد.

این مقام مسئول انجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب ۳۵۵ فعالیت و ۵۹۶ ساعت را یادآور شد و گفت: این  فعالیت‌ها با مشارکت ۱۰۲ خادمیار فعال، ۲۴ یاور رضوی و ۶ ساعت میانگین ساعت خدمتی برای ۲ هزار و ۲۴۴ نفر دریافت کننده خدمات در عرصه‌های تخصصی و عمومی جذب و هزینه شد.

به گفته وی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای اجرای مصادیق و طرح‌های چهارشنبه‌های امام رضایی، آقا حساب کردند، عقیقه، قربانی، اعطای وام و کمک نقدی، تعمیر و تجهیز منازل محرومان، سلامت و درمان، اهدای بسته‌های ارزاق و معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم و اطعام، تهیه جهیزیه و لوازم منزل و در عرصه‌های تخصصی شامل مشاوره و مددکاری، بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، ایثار و شهادت، قرآن و سایر عرصه های تخصصی هزینه شد.

بیشترین کمک برای تهیه غذای گرم واطعام هزینه شد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر اینکه بیشترین هزینه در آذر ماه از طریق کانون‌ها برای تهیه غذای گرم واطعام به مبلغ ۷۸۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال هزینه شد گفت: اعطای وام و کمک نقدی به مبلغ ۵۴۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال، عقیقه و قربانی به مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال پس از اعطای وام و کمک‌های نقدی به ترتیب دومین و سومین خدمتی است که بیشترین کمک نقدی برای آن هزینه شد.

آذرباد تصریح کرد: ۱۶۶ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال در عرصه تخصصی ایثار و شهادت، ۱۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل و ۱۰۶ میلیون و ۳۵۹ هزار ریال برای بسته‌های ارزاق در جایگاه چهارم تا ششم بیشترین هزینه کمک‌های نقدی کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل قرار گرفته است.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی در آران و بیدگل خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۹۶۸ پرس غذا، ۱۲۰ قرص نان، ۳۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم گوشت عقیقه، ۶۳ کیلوگرم میوه و ۲۸ بسته معیشتی با حفظ حرمت، عزت، شرافت و کرامت انسانی محرومان و شعار «جهاد عالمانه خدمت کریمانه» در آذر ماه توسط خادمیاران و یاوران رضوی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

برترین خادمیار و یاور رضوی

آذرباد، پایش فعالیت و‌ عملکرد ماهانه کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران و یاوران را در شهرستان از سوی کانون مرکزی و رابط شهرستان تاکید و اظهار کرد: حمیدرضا شاه‌میرزایی ‌و عمران دلاوریان آرانی به ترتیب برترین خادمیاران کانون از نظر میزان فعالیت و جذب کمک در آذر ماه بودند.

به گفته وی، همچنین میثم زراعت خواه و کانون امام رضا (ع) به عنوان بهترین یاور رضوی و کانون محلی فعال از نظر جذب کمک شناخته شدند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل افزود:هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

آذرباد گفت:کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

خادمیاران رضوی 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه