English

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها انجام شد؛

برگزاری مراسم «جان فدا و قهرمان من» از سوی خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل

آئین معنوی و باشکوه «جان فدا و قهرمان من» سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید گمنام از سوی خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل برگزار شد.

برگزاری مراسم «جان فدا و قهرمان من» از سوی خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آئین سومین سالگرد شهادت سردار دلها و تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده در منطقه شلمچه با حضور خادمیاران در حالیکه سربندها و‌حمایل های سبز«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)» را بر سر و سینه داشتند شور و شعور علوی را با مهر رضوی پیوند می‌داد.

پشیگامی خادمیاران با شمعدانی‌های سبز و پرچم سبز رضوی نیز که جلوی قهرمان من با افتخار و ابهت مجلس آرایی می‌کرد درس ولایت مداری و بصیرت افزایی را با شهادت طلبی معنا کرد.

حضور باشکوه مردم و نوجوانان آران و بیدگلی نیز در مراسم سالگرد جان فدا که با توسل به امام رضا(ع)، اجرای صلوات خاصه امام مهربانی ها، سخنرانی سردار طهماسبی و ذکر خاطرات از مرد میدان جهاد تبیین را با شور و شعور معنوی آموخت.

آئین معنوی و باشکوه «جان فدا و قهرمان من» سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید گمنام از سوی خادمیاران و یاوران رضوی ر شبستان حرم باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی (ع) برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه