English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

اتمام طرح های ناتمام ورزشی کردستان نیازمند ۲۶۰ میلیارد تومان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۷۰ طرح ورزشی ناتمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اتمام طرح های ناتمام ورزشی کردستان نیازمند ۲۶۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،حامد جولایی روز سه شنبه اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی استان را ۷۷ سانتی‌متر مربع برشمرد و اظهار کرد: این میزان نسبت به سال گذشته یک دهم متر مربع افزایش دارد.

وی به وجود ۲۱۵ فضای ورزشی سرپوشیده (سقف کوتاه و سقف بلند) در استان اشاره و مهمترین مشکلات اداره کل ورزش و جوانان را کمبود اعتبار و نبود منابع مناسب جهت حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی موجود عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور و احداث اماکن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی با هدف ایجاد عدالت و برابری در میان اقشار مختلف جامعه از اهداف وزارت ورزش و جوانان در این دولت است.

جولایی با اشاره به بهره برداری از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در استان، گفت: سال آینده ۲۵ مورد دیگر زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان احداث می شود.

جولایی تاکید کرد: تاکنون اداره کل ورزش و جوانان در چندین مرحله به نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط و خیرین اعلام کرده است که در صورت تامین زمین، حاضر به تاسیس مکان ورزشی در حواشی شهرها و نقاط مورد نیاز است.

در حال حاضر ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه