English

در جلسه هماهنگی و بررسی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار مطرح شد؛

صدور بیش ۴ هزار مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها / بهبود فضای کسب و کار منوط به اصلاح فرآیندهای اداری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از شناسایی و صدور ۴ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد و گفت: متقاضی جهت دریافت برخی خدمات مدت‌ها در دستگاه‌های اجرایی معطل می ماند ولی هم اکنون از طریق این ظرفیت قانونی و درگاه ملی مجوزها خدمات با توجه به‌ ماهیت کار که ثبت محور یا تایید محور باشد در کمترین زمان ممکن مجوزهای درخواستی ارائه می شود.

صدور بیش ۴ هزار مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها / بهبود فضای کسب و کار منوط به اصلاح فرآیندهای اداری است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه هماهنگی و بررسی صدور مجوزها در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار که با حضور مدیران مرتبط برگزار شد، گفت: درگاه ملی مجوزها یک ظرفیت قانونی برای صدور مجوز‌هایی است که بهره گیری مناسب از آن باعث ارتقای بهره وری و سلامت اداری می گردد. رضایت مندی مردم در بحث دریافت مجوزها حائز اهمیت است و بایستی مدام مدنظر مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان باشد.

وی اضافه کرد: قانون به درگاه ملی مجوزها این امکان را داده است که اگر دستگاه‌ متولی صدور مجوز بدون علت مشخصی نسبت به صدور مجوز تعلل نماید، به صورت‌ سیستمی مجوز درخواستی صادر خواهد شد‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از مطرح شدن بیش از ۲۶ هزار درخواست کسب و کار برای استان فارس در درگاه ملی مجوزها اشاره کرد و افزود: جایگاه استان با توجه به حجم بالای مطالبات مردمی در این زمینه نسبت به متوسط کشوری قابل قبول نیست و نیازمند تقویت و پی گیری مستمر جهت ارتقا به جایگاه بهتری می باشد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت اقتصاد متولی درگاه ملی صدور مجوزها می باشد لذا انتظار می رود که اداره کل اقتصاد و دارایی استان ضمن آموزش های لازم به صورت مستمر دستگاه‌های خدمات رسان را  نظارت و راهبری نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه