English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

وضعیت حمل زباله در شهر اصفهان مناسب نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دوستان در خصوص طرح جمع آوری زباله‌ پاسخگو نیستند، نمی‌گوییم طرحی که شروع شده نباید اجرا شود اما شیوه اجرای آن باید حل شود.

وضعیت حمل زباله در شهر اصفهان مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی گفت: کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل و نقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند.

وی اظهار کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با حضور در صحن علنی شورا، اقداماتی که برای روان سازی ترافیک انجام داده است صحبت کند.

وی با بیان اینکه کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل و نقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند، افزود: به نظر می‌رسد مقداری نیز قوانین راهنمایی و رانندگی لوث می‌شود و برخی نسبت به آن بی توجه هستند. بنابراین هم در حوزه انتظامی و برخورد با خاطیان و هم در حوزه فرهنگ باید کار جدی در این خصوص صورت دهیم. 

 نادرالاصلی در خصوص نظافت شهر، گفت: دوستان در خصوص طرح جمع آوری زباله‌ پاسخگو نیستند، نمی‌گوییم طرحی که شروع شده نباید اجرا شود اما شیوه اجرای آن باید حل شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه مسئله آب اصفهان نیازمند اجماع است، گفت: امروز در کشور از اینکه متولیان استان نظر واحد در خصوص آب ندارند نهایت حسن استفاده علیه اصفهان شده است. هرجا صحبت کنیم می‌گویند شما بروید و نظر خود را یکی کرده و سپس صحبت کنید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: از ورود هرگونه آبی که مشکل آب، شرب، محیط زیست و اشتغال و کشاورز اصفهان را حل کند و سبب زنده ماندن زاینده‌رود شود دفاع می‌کنیم. فقط نباید بر پروژه بهشت آباد اصرار داشت، در جنوب استان نیز موقعیت‌هایی برای حل مشکلات آب وجود دارد و شورای شهر توانایی پیگیری این موضوعات را دارد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه