English

نصف جهان دین خود را بی منت به انقلاب ادا کرد ؛

اصفهان تشنه، امروز نیازمند یاری ایرانیان است

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در دوران دفاع مقدس و در تمامی مناسبت های مهم انقلابی، دین خود را بی منت به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

اصفهان تشنه، امروز نیازمند یاری ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به این که اصفهان در دوران دفاع مقدس و در تمامی مناسبت های مهم انقلابی، دین خود را بی منت به اسلام و انقلاب ادا کرده است، خواستار توجه ایرانیان به اصفهان تشنه در این روزها شد.

وی  با بیان این که اصفهان و اصفهانی به اعتبار صحبت حضرت امام (ره) و سخنان رهبر انقلاب در همه دوران‌ها از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس تا زمان دفاع از حریم امنیت کشور و دفاع از حرم اهلبیت (ع) دین خود را بی‌نظیر و بدون منت بر نظام ادا کرده‌اند که تاریخ و بزرگان انقلاب بر آن صحه می‌گذارند، گفت:  فرهنگ والای اصفهان ایجاب می‌کند که هرگاه سیل و زلزله یا هر حادثه دیگری در کشور رخ می‌دهد، این استان پیش از دستور مقامات عالی کشور برای کمک به هموطنان خود پیشگام شود و این نشات گرفته از فرهنگ غنی و ریشه دار همراه با آموزه های دینی این عزیزان است و اکنون که اصفهان تشنه در شرایط نامطلوبی از بحران‌های زیست‌محیطی قرار دارد شایسته است مردم کشور و رسانه‌ها به یاری این استان بیایند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: حادثه تنها زلزله، سیل و جنگ نیست بلکه یکی از بزرگترین بحران‌ها برای اصفهان درحال رخ دادن است؛ عطشی که این سرزمین را گرفته و نتیجه آن فرونشست‌های متعدد و مکرر شده و تاریخ و حیات اصفهان را تهدید می‌کند.

وی تاکید کرد: اصفهان همواره برای کیان انقلاب اسلامی و برای دفاع از سرزمین و ناموس مردم ایران پیشگام بوده و نگذاشته وجبی از خاک ایران عزیز دچار تصاحب دشمن شود و در یک نمونه بارز آن می توان به تشییع 370 شهید در یک روز در25 آبان سال 61 این شهر اشاره کرد و بنابراین حق این استان نیست که درخواست یک حق طبیعی، زیاده‌خواه تلقی شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه حقوق حقه اصفهان در آب، خاک و محیط زیست و هرچیزی که برای زندگی در استان لازم است، باید مطالبه شود، گفت: ما به مسئولان عالی کشور از دولت‌های قبلی که حقوق اصلی مردم اصفهان را نادیده گرفتند اعتراض می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه