English

استاندار کردستان:

ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن ملی تا دهه فجر در کردستان آغاز شود

استاندار کردستان ضمن تاکید بر شتاب در پیشبرد طرح مسکن ملی در استان اطهار کرد: باید عملیات ساخت افزون بر ۱۴ هزار واحد مسکن ملی تا دهه فجر امسال در استان آغاز شود.

 ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن ملی تا دهه فجر در کردستان آغاز شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در دهمین جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار کرد: فرمانداران شهرستان های مختلف استان باید برای تحقق این هدف، نظارت بیشتری بر روند اجرای طرح مسکن ملی داشته باشند.

وی اضافه کرد: برخی شهرستان های استان هم چون مریوان که بیشتر اراضی آن مرزی، جنگلی و یا در حاشیه دریاچه است برای اجرای این طرح کمبود زمین دارند و بنابراین مدیران استان و فرماندار پیشنهادات و نیازمندی ها را اعلام کند تا در شورای عالی مسکن کشور مطرح شود.

استاندار کردستان بر آغاز ساخت ۱۴ تا ۱۵ هزار واحد مسکن ملی در استان تا دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد و ادامه داد: در جلسه بعدی شورای مسکن به وضعیت ساخت مسکن روستایی و عملکرد بانک ها در این رابطه خواهیم پرداخت.

زارعی کوشا یادآور شد: مسائلی که مستلزم اتخاذ تصمیم ملی است احصا شود تا در نشست مشترک استانداران با هیات دولت مطرح کنیم.

وی بر تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: همه مدیران موظف هستند نهایت همکاری و همراهی را برای اجرای سریع و مطلوب این طرح داشته باشند تا وعده ای که به مردم دادیم محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی