English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سرقت ۱۰۰ میلیارد ریالی اموال منازل غرب اصفهان / اعتراف متهمین به ۱۲ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند۴ نفره سارقان منازل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اعتراف متهمان به سرقت ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه خبر داد.

انهدام باند سرقت ۱۰۰ میلیارد ریالی اموال منازل غرب اصفهان / اعتراف متهمین به 12 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا هاشمی‌فر در این باره اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن حوزه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم توانستند باند 4 نفره‌ای از سارقان منزل را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دقیق و ضربتی همگی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته هنگام مواجهه با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس به ناچار لب به اعتراف باز کرده و صراحتاً به 12 فقره سرقت اموال از منازل مردم اقرار کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را 100 میلیارد ریال ارزیابی کردند.

وی در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلا، سکه، لوازم خانگی و غیره به ارزش 20 میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: تحقیقات از این سارقان جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.

سردار هاشمی‌فر بر مقابله قاطعانه پلیس با سارقان و مخلان امنیت شهروندان تأکید و از مردم خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه