English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در اصفهان / کشف ۲۰ میلیارد اموال مسروقه

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در اصفهان با 20 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در اصفهان / کشف 20 میلیارد اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در اصفهان کارآگاهان نیروی انتظامی موفق به شناسایی هویت اعضای یک باند 3 نفره سرقت منزل و یک باند 4 نفره سرقت اماکن خصوصی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دارای سوابق متعدد کیفری بودند، اظهار داشت: با تلاش ها و پی جویی های علمی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی همه اعضای آنها دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: ارزش مجموع اموال مسروقه مکشوفه از مخفیگاه سارقان برابر اعلام کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال است.

وی، نقره جات، لوازم خانگی، ابزار آلات دستگاه های صنعتی، ال سی دی، 3 دستگاه هود آشپزخانه، 20 دستگاه سینگ آشپزخانه و تعدادی ساعت دیواری را از جمله کشفیات این عملیات عنوان کرد و افزود: از این 2 باند 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی سواری سمند نیز توقیف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری 3 مالخر اموال مسروقه در این عملیات گفت: تمامی متهمان دستگیر شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ اماو اگرو بهانه ای نتونن باز یا تخریبش کنند و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که غیر از اینکه با فرز ببرنش کاری نتونن بکنند، دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نمیتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری لازم دارید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم بذارید که هم نتونن اموالتون را سرقت کنند و هم بتونید جونتون را در مقابل سارقین خشن نجات بدید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه