English

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:

مجهز شدن ۱۳ روستای کردستان به اینترنت پر سرعت

با اتصال۱۳ روستای دیگر به اینترنت، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعتADSL به ۵۸۶ روستا افزایش یافت.

مجهز شدن ۱۳ روستای کردستان به اینترنت پر سرعت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس ها و درگاههای غیر حضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد اظهارداشت: نقش اینترنت و سرویس های ip محور در زندگی روزمره افراد در نقاط شهری و روستایی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه نوع زندگی در عصر دیجیتال، میزان استفاده از سرویس های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است گفت: خوشبختانه با انجام پروژه های توسعه ایی و آتیه نگر، شرایط تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: علی رغم اینکه تحت پوشش قرار دادن نقاط روستایی به اینترنت پرسرعت در چند سال اخیر از وظایف مخابرات خارج شده است اما این شرکت در راستای مسولیت اجتماعی و برقراری عدالت عمومی در ارائه خدمات گامهای بلندی برداشته است.

وی یادآور شد: این مجموعه با سرمایه گذاری بیش از ۲۵ میلیارد ریال نسبت به ایجاد زیر ساخت و ارائه خدمات و سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات درنقاط روستایی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حکمت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ روستای استان در شهرستان های سقز، بیجار، مریوان، کامیاران، قروه، سروآباد و سنندج به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴۲ هزار مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در نقاط شهری و روستایی استان فعال هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مطلب که شرایط واگذاری پورت های جدید به متقاضیان در نقاط روستایی فراهم است اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت خرید سرویس ADSL به مراکز و دفاتر خدمات ارتباطی در روستاها مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه