English

نمایشگاه دریچه آشنایی با شرکت های خدمات رسان و تکنولوژی های جدید

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: استان یزد برخلاف اقلیم خشک و کویری اش همواره توانسته است در حوزه کشاورزی، دامپروری و طیور عملکرد مطلوب و چشمگیری را رقم بزند.

نمایشگاه دریچه آشنایی با شرکت های خدمات رسان و تکنولوژی های جدید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، خلف باغی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: باتوجه به حذف یارانه های نهاده های دامی بیش از همیشه افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی اهمیت پیدا کرده است که برای تحقق این امر راهی جز آشنایی بهره برداران، تولیدکنندگان و دامداران با تکنولوژی های روز دنیا نیست، بنابراین بی شک نمایشگاه ها دریچه و بستری مناسب هستند تا بهره برداران بتوانند با شرکت های خدمات رسان و تکنولوژی های جدید در جهت افزایش بهره وری و فعالیت قوی تر آشنا شوند. در این میان حضور فارغ التحصیلان و دانش آموختگان رشته های مرتبط با این حوزه نیز در واحدهای تولیدی منجر به افزایش بهره وری و کار آمدی و همچنین مهندسی شدن تولید خواهد شد. بنابراین لازم است فعالان این عرصه از حضور این قشر بالاترین بهره را ببرند.

وی افزود: خوشبختانه استان یزد برخلاف اقلیم خشک و کویری اش همواره توانسته است در حوزه کشاورزی، دامپروری و طیور عملکرد مطلوب و چشمگیری را رقم بزند که در این میان تاسیس و بهره برداری از مجتمع های دامپروری در یزد نقش بسیار موثری را در این رشد داشته اند تا جاییکه در حال حاضر یزد یکی از استان های پیشرو در تعداد شهرک ها و مجتمع های دامپروری در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه