English

رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت:

آغاز طرح نظارتی شب یلدا در کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز در استان آغاز شد و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

آغاز طرح نظارتی شب یلدا در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، فرزاد سردارزاده اظهار کرد: به منظور ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوءاستفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا به مدت پنج روز می کنیم.

وی اضافه کرد: در این طرح بازرسان اداره کل صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان در ۲ نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد می کنند.

رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تقاضای اقلام خوراکی به ویژه انواع آجیل و شیرینی و میوه‌هایی مانند هندوانه و انار در آستانه شب یلدا افزایش می یابد.

سردارزاده ادامه داد: در این طرح اقلام ویژه شب یلدا از نظر موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی و افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط افراد سودجو برخورد می شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

۷۵ هزار و ۷۶۸ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های متوسط و زنجیره ای تشکیل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه