English

رئیس کل دادگستری کردستان:

اشتغال زندانیان در اولویت قرار خواهد گرفت

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: باید به‌صورت فنی و کارشناسی به مقوله اشتغال زندانیان استان ورود کرد.

اشتغال زندانیان در اولویت قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در جلسه ستاد ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان کردستان، با بیان اینکه اشتغال زندانیان در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: بنده بصورت مکرر در جلسات مختلف مربوط به زندان بر اشتغال زندانیان تاکید داشته و خوشبختانه اقدامات خوب و موثری نیز در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید بصورت فنی و کارشناسی به مقوله اشتغال زندانیان ورود شود، گفت: پیشنهاد می‌شود کارگروه ویژه اشتغال زندانیان با ترکیب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دبیر ستاد ساماندهی زندانیان و مدیرکل زندان‌های کردستان تشکیل شود.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با تاکید بر اینکه بررسی‌های کارشناسی در خصوص عوامل موثر بر رشد میزان اشتغال زندانیان انجام شود، تصریح کرد: در این کارگروه باید مشکلات مربوط به حوزه اشتغال زندانیان احصاء شده و ضمن مشخص کردن زندانیان واجد شرایط اشتغال در استان، مقدمات ایجاد اشتغال زندانیان کارشناسی و بررسی تا فرآیند بازاجتماعی شدن زندانیان تسهیل شود.

حسینی از اجرای چند طرح پایش زندانیان استان کردستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و افزود: مقرر است تا قبل از پایان سال طرح جامع و خروجی محور پایش زندانیان استان اجرا شود.

محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب سنندج نیز با بیان اینکه متاسفانه استقبال زندانیان استان از اشتغال پایین است، بر لزوم ایجاد انگیزه و ظرفیت‌سازی در جهت اشتغال‌شان تاکید کرد و افزود: تامین شرایط از سوی دستگاه قضایی و اراده خود زندانی در ایجاد شرایط اشتغال بسیار موثر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه