English

مدیرکل اداره زندان های کرمانشاه:

۵۶ درصد زندانیان آزاد شده در کرمانشاه مجدداً به زندان بازگشتند

حمیدرضا پوریانی گفت: حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه قضائی در جامعه عرصه را بر بسیاری مجرمان تنگ و امنیت خوبی را ایجاد کرده است.

۵۶ درصد زندانیان آزاد شده در کرمانشاه مجدداً به زندان بازگشتند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،مدیرکل اداره زندان های کرمانشاه اصلاح رفتار و فراهم کردن شرایطی برای زندگی سالم آنها را از مهمترین اهدافی دانست که در امور زندان های کرمانشاه دنبال می شود و افزود: بسیاری از افراد زندانی قابل اصلاح بوده و در مشاوره های انجام شده مشخص گردیده می توان با اقدام فرهنگی آنها را دوباره در مسیر سالم زندگی قرار داد.

پوریانی با بیان اینکه حدود 56 درصد زندانیان پس از آزادی بازگشت مجدد به این مکان دارند، تصریح کرد: در کنار اصلاح نوع رفتار و زندگی زندانیان، توانمندسازی آنها و ایجاد مهارت اشتغال یکی دیگر از مواردی است که در زندان ها با جدیت دنبال می شود.

این مقام قضائی همچنین از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از جرائم در سریعترین زمان ممکن کشف و یا از وقوع آنها جلوگیری می شود.

پوریانی در پایان از پلیس و دستگاه قضائی به عنوان دو بال امنیت بخش در جامعه یاد کرد و گفت: هرقدر تعامل و هم افزایی میان این دو دستگاه بیشتر باشد، امنیت نیز پایدارتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه