English

رضا مقبلی مطرح کرد؛

بازنگری در پرونده زندانیان هرمزگان

سرپرست زندان های هرمزگان از دادستان بندرعباس خواست پرونده همه ی زندانیان هرمزگان برای استفاده از تاسیسات نوین حقوقی عفوهای موردی، بررسی و بازنگری مجدد شود.

بازنگری در پرونده زندانیان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مقبلی سرپرست زندان های هرمزگان در نشست با دادستان بندرعباس خواست تا پرونده همه زندانیان برای استفاده از تاسیسات نوین حقوقی و عفوهای موردی، مورد بررسی و بازنگری مجدد قرار گیرد.

سرپرست زندان های هرمزگان افزود: باید به درخواست های مددجویان به صورت روزانه رسیدگی شود و اقدامات انجام شده مستندسازی و به مراجع قضایی اعلام شود.

وی بیان داشت: از آنجایی که بیشتر زندانیان هرمزگان در زندان بندرعباس نگهداری می شوند، بایستی مددکاران به کمک کارکنان اجرای احکام بیایند تا کار بازنگری پرونده های مددجویان در زمان کوتاه تری انجام شود.

مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس در ادامه این نشست اذعان داشت: اعطای تاسیسات نوین حقوقی به مددجویان زندان ها، از سیاست های دستگاه قضایی در سطح کلان است.

دادستان بندرعباس با بیان اینکه این مهم با جدیت در بندرعباس و سایر شهرستان های هرمزگان دنبال می شود، افزود: جمعیت کیفری زندان های هرمزگان با اجرای این گونه سیاست ها کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی ادامه داد: مددجویانی که شرایط لازم را داشته باشند با رعایت قوانین و مقررات از رافت اسلامی برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه