English

معرفی برگزیدگان تئاتر فجر کردستان

برگزیدگان سی و سومین رویداد هنری تئاتر استانی فجر استان کردستان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان تئاتر فجر کردستان

به گزارش خبرگزاری موج‌ کردستان، آئین اختتامیه سی و سومین رویداد هنری تئاتر استانی فجر استان کردستان با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر در محل سالن کنفرانس مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

در این رویداد هنری تئاتر؛ در بخش طراحی نور دیپلم افتخار برای نمایش خط سرخ آنیتا رشادی و در بخش موسیقی دیپلم افتخار به نمایش «دو روایت از یک کابوس» از آریان خسروی رسید و بخش طراحی گریم برنده نداشت.

در بخش طراحی لباس دیپلم افتخار بصورت مشترک برای دونمایش «آل برده » مهری مارابی و چند روایت مجهول» فراز کاظمی و در طراحی صحنه دیپلم افتخار به نمایش «آل برده » ارشیا اسدی و آرتین خالدیان داده شد.

در بخش بازیگران زن از "تارا قبادی" به عنوان بازیگر نمایش «دور روایت از یک کابوس» تقدیر و مریم مقصودی برای نمایش «تمام که نمی‌شود وی تمام» به عنوان بازیگر برتر بخش زنان انتخاب شد.

رضا حاج خسروی و زاهد زندی به‌عنوان بازیگران مرد برای نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» و آرام خالدیان  برای نمایش «مرد میدان» شایسته تقدیر و دیپلم افتخار برای نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» به اکبر صادقی اهدا شد.

همچنین بر اساس این گزارش؛ نمایش «چند روایت مجهول» به کارگردانی سپهر محمدی شایسته تقدیر و دیپلم افتخار برای نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» به کارگردانی فرشید کرمی اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه