English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

دولت سیزدهم پرچمدار کار جهادی و انقلابی است/ مازندران در برنامه هفتم متحول می شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم نقش آفرینی بیشتر نخبگان و برجستگان علمی در حل چالش های بنیادی کشور تأکید کرد.

دولت سیزدهم پرچمدار کار جهادی و انقلابی است/ مازندران در برنامه هفتم متحول می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در جلسه بررسی مشکلات فرهنگی اجتماعی با موضوع دانشگاهها، اظهار داشت: دانشگاهها بستر تولید علم و اعتلای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور هستند.

وی با تشریح کارکرد دانشگاهها در سامان بخشی امور کشور، لزوم تلاش برای ارتباط دانشگاهها با دستگاههای اجرایی را یادآور شد و ادامه داد: دستگاههای اجرایی باید چاره اندیشی پیرامون راهکارهای جهش فرآیندهای توسعه در بستر علمی را به دانشگاهها بسپارند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تأکید بر اهمیت مقوله فرهنگ سازی در مسیر توسعه و پیشرفت، افزود: فرهنگ اساس و زیربنای توسعه کشور به شمار می رود و باید محور برنامه‌های توسعه باشد.

وی، جامعه ایرانی را فرهیخته و آرمانگرا دانست و گفت: آرمانگرایی با تکیه بر فرهنگ دینی و ملی زمینه ساز تحول و شکوفایی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: در عرصه حکمرانی هیچ اولویتی مهم تر از سامان بخشی امور مردم نیست.

وی دولت سیزدهم را پرچمدار کارهای جهادی و انقلابی خواند و بیان داشت: سختکوشی این دولت در شرایط بحرانی ناشی از تحریم های ظالمانه و بی عملی خسارت بار دولت قبل، افق روشنی پیش روی مردم گشود.

سلگی تصریح کرد: برنامه هفتم توسعه سند درخشان تحول و کارآمدی دولت سیزدهم در عرصه پیشرفت خواهد بود.

وی با اشاره به قابلیت های ممتاز مازندران در عرصه توسعه تصریح کرد: با هماهنگی استاندار مازندران چند سند قطعی در برنامه هفتم توسعه به حوزه پیشران های این استان اختصاص خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران افزود: با عزم دولت سیزدهم و همت جهادی استاندار مازندران قابلیت های ممتاز این استان در عرصه های تحولی ارتقاء یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه