English

زاکانی:

برنامه هفتم توسعه باید بر مبنای همه ظرفیت‌های کشور تدوین شود

شهردار تهران گفت: برنامه هفتم توسعه باید بر مبنای همه ظرفیت‌های کشور تدوین و اجرایی شود و ظرفیت فراوان شوراها و شهرداری‌ها نیز در آن مورد توجه باشد.

برنامه هفتم توسعه باید بر مبنای همه ظرفیت‌های کشور تدوین شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا زاکانی در نشست مشترک شهرداران کلان‌شهرها و روسای شوراهای اسلامی مراکز استا‌ن‌ها بیان کرد: نشست مجمع شهرداران باید رویکرد خود را بر مبنای شرایط امروز کشور شکل دهد. درحالیکه دشمن می‌خواهد سیاهی و ناامیدی را در متن جامعه رواج دهد، ما باید امید را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: با توجه به موضوع این نشست، ضرورت دارد نوع نگاه ویژه‌ای نسبت به شهرداری‌ها در برنامه و بودجه ۱۴۰۲ متجلی باشد و مواردی مانند ایجاد زمینه درآمدهای پایدار در شهرها و ثبات برای مدیریت شهری مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد.

شهردار تهران ادامه داد: این ایام بزرگترین جنگ و تهاجم به ایران عزیز در حال وقوع است، جنگی که همه داشته‌هایمان همچون اسلام، ایران و قومیت‌ها را هدف‌گذاری کرده است تا بتواند ایران قوی و پیشرفته را از رسیدن به مقصود بازدارد.

زاکانی گفت: باید بکوشیم اتحاد و یکپارچگی را در جامعه گسترش دهیم و بر مدار منویات رهبر معظم انقلاب در ارائه خدمت بی‌منت به مردم حرکت کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز مجلس و دستگاه قضایی بر مدار خدمت، تلاش و کوشش حرکت می‌کنند و رئیس‌جمهور انقلابی و خدوم ما موهبتی برای کشور به‌شمار می‌رود.

وی بیان داشت: شهرداران و شوراهای شهر جایگاه مهمی برای تشدید خدمت‌گذاری در کشور دارند و باید نسبت به جایگاه خود آگاه باشند.

شهردار تهران گفت: برنامه هفتم توسعه باید بر مبنای همه ظرفیت‌های کشور تدوین و اجرایی شود و ظرفیت فراوان شوراها و شهرداری‌ها نیز در آن مورد توجه باشد.

زاکانی بیان داشت: همچنین در نظر گرفتن نقش‌آفرینی شوراها و شهرداری‌ها در حوزه فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و سایر موارد لازم و ضروری است و باید ظرفیت آن‌ها در مسیر رشد و شکوفایی کشور به‌کار گرفته شود.

به گزارش موج، نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور همزمان با یکصدوپانزدهمین نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر و مؤثرتر بین شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرها جهت ارتقای سطح اجرایی و عملیاتی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری در کلان‌شهرها و مراکز استان برگزار شد.

شوراهای کلان شهرها

بیشتر بخوانید:

امروز جامعه نیازمند فضاهای فرهنگی در شهر است

شوراهای اسلامی ظرفیتی برای امیدآفرینی در شهرها هستند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه