English

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس :

بودجه ۱۴۰۲ براساس برنامه هفتم توسعه بسته می‌شود

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس گفت: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه بحث شهرداری‌ها و شوراها دیده شود تا کمکی به شهرها می‌شود.

بودجه ۱۴۰۲ براساس برنامه هفتم توسعه بسته می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا احمدی در نشست مشترک شهرداران کلان‌شهرها و روسای شوراهای اسلامی مراکز استا‌ن‌ها در اصفهان بیان داشت: وزارت کشور متولی و در خدمت شهرداری‌ها، شوراها و ‌دهیاری‌ها است و  امیدواریم که اقدام جدی در جهت منافع شهرها صورت گیرد.

وی افزود: این نشست، روز خوبی برای انسجام و همدلی بین روسای شوراها و شهرداران مراکز استان‌ها است و با توجه به مسائل عدیده کشور، این نشست یکی از راهگشاترین اقدامات برای شهرداران است.

این مقام مسئول گفت: خوشبختانه اکنون رئیس جمهور و وزیر کشور نگاه ویژه ای به شوراها و شهرداری‌ها دارد، همچنین بسیاری از بودجه‌ها و اعتبارات در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مدبرانه توزیع شود، بنابراین مقرر شده مباحث عمرانی مجدانه از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور پیگیری شود.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس اظهار کرد: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه بحث شهرداری‌ها و شوراها دیده شود تا کمکی به شهرها می‌شود.

به گزارش موج؛ نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور همزمان با یکصدوپانزدهمین نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر و مؤثرتر بین شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرها جهت ارتقای سطح اجرایی و عملیاتی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری در کلان‌شهرها و مراکز استان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه