English

شهردار اصفهان مطرح کرد:

دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضاهای مفرح و شاد در شهر هستیم، گفت: پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه در آستانه تدوین بودجه ۱۴۰۲ هستیم، دهه هشتادی‌ها و نوجوانان شهر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری در این زمینه مدیران شهری را راهنمایی و کمک کنند.

دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه 1402 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: مردم انقلابی اصفهان روز گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، حماسه‌ای بی‌بدیل و جدید خلق کردند.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر در کشور با یک پدیده فرهنگی، اجتماعی و تا حدی سیاسی مواجه بودیم، گفت: بخش اعظمی از این پدیده که ماهیت فرهنگی و اجتماعی داشت، به فعالیت نهادهایی مثل شهرداری مربوط می‌شود.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در یک شهر مناسب زندگی باید تمام نیازها پیش‌بینی شود، تصریح کرد: بر این اساس اگر فارغ از سوء استفاده دشمن از این پدیده فرهنگی، اجتماعی، به این موضوع نگریسته شود، باید هر مسئول و نهاد، فهم خود را از ایجاد این مشکل پیدا کند و به دنبال راهکار و رفع آن باشد.

قاسم زاده با اشاره به نیاز جوانان و نوجوانان به تفریح، تخلیه هیجان و همچنین نیازهای زیست‌محیطی و بیولوژیکی، خاطرنشان کرد: اگر در شهر و محل زندگی جوانان و نوجوانان فضاهایی را برای تامین این نیازها پیش‌بینی نکنیم، به اذعان روان‌شناسان یا فرد افسرده می‌شود یا به سمت اعتراض و بزهکاری روی می‌آورد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری ایجاد فضاهای مفرح و شاد در جامعه برای کمک به نسل جوان و نوجوان را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: نوجوانان نیاز دارند با حضور در فضاهای شاد و با استفاده از امکاناتی که مدیریت شهر پیش‌بینی کرده است، هیجانات خود را تخلیه و شادابی و نشاط اقتضای سن خود را تجربه کنند.

شهردار اصفهان افزود: در آستانه برنامه‌ریزی و تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری هستیم، از این رو می‌توانیم برنامه‌ها و فضاهایی را برای سال آینده پیش بینی کنیم تا نیاز نوجوانان و جوانان را به خوبی برطرف کند.

وی با بیان اینکه به شدت نیازمند همفکری جوانان و نوجوانان هستیم، پیشنهاد داد: دهه هشتادی‌ها و نوجوانان شهر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری در این زمینه مدیران شهری را راهنمایی و کمک کنند.

قاسم زاده تصریح کرد: در صورت همکاری آموزش و پرورش استان، مدیریت شهری آمادگی کامل دارد با حضور در مدارس و ارتباط چهره به چهره، گفت‌وگو و همفکری با نوجوانان، پیشنهادات آنان را در راستای تحقق شهر زیست‌پذیر برای تمام اقشار جامعه دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه