English

پروژه های سازمان میادین میوه وتره بار در اصفهان افتتاح شد

پروژه های سازمان میادین میوه وتره باراصفهان باحضورشهرداراصفهان،رییس واعضای شورای شهرافتتاح شد.

پروژه های سازمان میادین میوه وتره بار در اصفهان افتتاح شد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فاز اول صنفی جات وخواروبار شامل ۴۵ سوله می باشد در این راستا خیابان های صارمیه،جهاد و ولی عصر در این مجتمع هاساماندهی می شوند.

شهردار اصفهان گفت: فازدوم مجتمع صنفی خواروبار شامل ۶۶ واحد و کلنگ آن امروز با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای شهر به زمین خورده شد.

قدرت اله نوروزی درادامه دربخش ساماندهی مشاغل شهری فازاول مجتمع عمده فروشان خواروبار اشاره کرد و گفت: هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در میدان میوه و تره بار افتتاح و کلنگ زنی فازدوم به زمین خورده شد.

وی ازتردد کامیون های که در سطح  شهر بودند خبر داد و افزود: اگر غرفه های خشکبار در محل مرکز میوه وتره بار قرار گیرند خیابان های سطح شهر از ترافیک کمتری برخوردار می باشد

نوروزی خاطرنشان کرد:با هماهنگی مدیریت استان وهمکاری مردم حرکتی آغاز شد که هر مسافری به اصفهان سفرمی کند متحول شده و این از فعالیت های اقدام شده که درگذشته و دوره های قبل بوده است.

شهردار اصفهان با توجه به اقداماتی که درگذشته باید رخ می داد ، خاطر نشان کرد: این اقدامات در ۴۰سال پیش باید انجام می شد  و در این دوره احداث پروژه حلقه حفاظتی شهر خوشبختانه آغازشد و باعث خوشحالی مردم قرارگرفت.

نوروزی درادامه گفت: پروژه هایی مانند مجموعه پل ها وتقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در مجاورت زندان مرکزی در حلقه حفاظتی شهرکلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

میوه و تره بار

وی ادامه داد:به مناسبت سوم خرداد و آزادی خرمشهر پرچم جمهوری اسلامی ایران در کنارپل ها و تقاطع های شهید سلیمانی به اجرا درآمد.

نوروزی با توجه به مجموعه  پل ها و تقاطع شهید سلیمانی گفت: در تلاش بودیم این پل درعرض ۳۲ماه به بهره برداری برسد ولی با تلاش وهمکاری کارکنان و مهندسین در۲۰ ماه و۲۰ روز تکمیل شد.

وی افزود: رینگ چهارم وکنارگذر شرق با شعاعی بزرگ به گذر غرب متصل شده واین اقدام به معنای حفاظت شهر و کاهش ترافیک وآرامش برای مردم است.

قدرت اله نوروزی با اشاره به چهارسال گذشته ‌وکلنگ زنی پروژه ها در یک سازمان  خبر داد و گفت: دریک سازمان افتتاح وکلنگ زنی کاری بزرگ است و باید سازمان ها ومناطق تامین شوند.

وی درادامه افزود: درمیدان مرکزی میوه وتره بارسالن هایی احداث شد که استقبال چندانی نداشت و واحدهای صنفی میدان بهار و سبزه میدان حاضربه خرید از محل جدید نبودند اگر این اتفاق نمی افتاد و سالن ها احداث نمی شد،ترافیک زیادی در سطح شهر مشاهده می شد.

نوروزی درادامه به پروژه چهارباغ اشاره کرد و گفت:این پروژه به عنوان زیباترین نقشی است که درجمع مردم نقش بسزایی دارد و ایرانیان لحظه شماری می کنند تا شرایط مساعد شود و به اصفهان آمده و از نزدیک بازدید کنند و این پروژه با حضور وزیر میراث وگردشگردی افتتاح خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهراصفهان گفت: اگر بخواهیم ثابت کنیم شهدا آزادگان و تمام کسانی که برای این سرزمین مال وجان و فرزندان خود را دراین راه گذاشته واز سرزمین ما دفاع کرده اند در بین ما نیستند، ولی ما می توانیم  قدر زحمات آنها را با کمک به مردم و خدمت رسانی به آنها قدردان شهدا باشیم.

علیرضا نصراصفهانی ادامه داد: با تمام سختی ها همت مدیریت شهری اتفاقات خوبی داشته ایم و دربخش های مختلف کارهای زیادی انجام گرفت وخوشبختانه خدمت رسانی به مردم را ادامه داده ایم.

وی افزود: پروژه های زیادی هرهفته با حضور شهردار صورت گرفت واگرشهردار،شورا و مدیریت آنها نبود شاهد این همه پروژه ها و اصفهان زیبا رانداشتیم.

سیدحسین قاضی عسگر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان از شهردار اصفهان برای تلاش هایی که در طول این سه سال داشت قدردانی کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راه اندازی مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و موادغذایی وکارگاه های نیک اندیش با فناوری اطلاعات در کنار هم راه گشا هستند.

معاون فرهنگی اموراقتصادی استاندار اصفهان اظهار داشت: با توجه به مشکلات درتوزیع کالا وخدمات  با استفاده ازساماندهی مختلف در دو سال گذشته با افراد با تجربه  درسمت وسویی پیش خواهیم رفت که مجموعه توزیع ساماندهی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه