English

علیرضا صالحی:

مطالبه‌گری نشانه پویایی و زنده بودن جامعه است

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به اینکه بصیرت فتنه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد، گفت: مطالبه‌گری از نشانه های پویایی و زنده بودن جامعه ایران اسلامی است.

مطالبه‌گری نشانه پویایی و زنده بودن جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان عصر امروز در جمع مطالبه‌گران و فعالین اجتماعی بخش بمانی سیریک، عنوان کرد: مطالبه‌گران و فعالین اجتماعی مسیر تبیین، شهامت و جهاد را به سایر مسیرها ترجیح دادند. 

وی با اشاره به حوادث اخیر، افزود: از فضای گفتمان فاصله گرفته‌ایم، مردم باید در کنار هم و با ذائقه‌های مختلف کنشگری انجام دهند. 

صالحی اظهارداشت: حق بینی و حق شناسی شهدا زبان‌زد خاص و عام است و راه را از بیراهه مشخص خواهد کرد. 

وی با اشاره به کینه‌ورزی ها و فتنه انگیزی های دشمن علیه نظام اسلامی در چهل و اندی سال انقلاب، افزود: دشمن از هر طریقی برای مبارزه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما هر بار با شکست موجه شده است..

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، گفت: نظام اسلامی در حوادث اخیر در جنگ نابرابر رسانه‌ای و شناختی دشمن قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مقتضیات و علل های را که سبب ایجاد انگیزه برای مطالبه‌گری می‌شود باید شناسایی کرد و یکی از مواردی که می‌تواند انگیزه مطالبه‌گری را در فرد نهادینه کند اثر و نتیجه آن مطالبه است.

به گفته صالحی، مطالبه‌گری نشانه پویایی و زنده بودن جامعه ایران اسلامی است. 

 در پایان این نشست مهدی حیدری به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران بخش بمانی سیریک انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه