English

مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان:

باید مهارت مطالبه‌گری به نسل جوان آموزش داده شود/مسئولان باید به سوالات مردم پاسخ دهند

مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با تاکید بر اینکه ترک فعل و عدم انتخاب صحیح برخی مدیران سبب به وجود آمدن تنش در جامعه و نا امیدی مردم از انقلاب می شود افزود: مسئولان باید به سوالات مردم پاسخ دهند اگر به سوالات آن ها از طرف ما پاسخی داده نشود دشمن به سوالات پاسخ می دهد.

باید مهارت مطالبه‌گری به نسل جوان آموزش داده شود/مسئولان باید به سوالات مردم پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پرویز سالاری مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان نیز در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک نهاد نیست بلکه یک مکتب و فرهنگ است و باید این فرهنگ در جامعه ما رشد کند و همگانی شود تا دشمن نتواند از این خلا فرهنگی سو استفاده نماید، برای جوانان ما نسخه بپیچدکه اگر این اتفاق بیفتد نشان از عدم کار آمدی برخی از مدیران است. 

وی با اشاره به اینکه مشکل ما اشرافیت سیاسی است افزود: در برخی از مدیران هنوز رگه‌هایی از طاغوت، اشرافی گری سیاسی، مصرف گرایی و تجمل‌گرایی وجود دارد که این با فرهنگ بسیجی و انقلابی و سیاست های کلی نظام که از سوی حضرت آقا بیان شده مغایرت دارد.  

وی ادامه داد: در زمانی که آمریکا قدرت برتر جهان بود نتوانست بر علیه ایران غلطی بکند الان که ما جزو قدرت های برتر جهان و منطقه در زمینه های مختلف به ویژه توسعه علم و فناوری در منطقه با رتبه اول و در جهان رتبه 16 توسعه علم و فناوری هستیم، هرگز نمی‌تواند حرکتی انجام دهد.  

وی ادامه داد: آمریکا در 40 سال گذشته  نتوانست انقلاب اسلامی را ساقط کند و آن را از مردم بگیرد، اما امروزه با جنگ نرم و نفوذ برخی مدیران و افراد مصراف‌گرا و لا ابالی می‌خواهد مردم را از انقلاب بگیرد.

مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم است گفت: باید مهارت مطالبه‌گری از طریق کتب درسی به نسل جوان آموزش داده شود، باید آن ها را با فرهنگ و تاریخ انقلاب آشنا و مانوس کرد. 

سالاری با تاکید بر اینکه ترک فعل و عدم انتخاب صحیح برخی مدیران سبب به وجود آمدن تنش در جامعه و نا امیدی مردم از انقلاب می شود افزود: مسئولان باید به سوالات مردم پاسخ دهند اگر به سوالات آن ها از طرف ما پاسخی داده نشود دشمن به سوالات پاسخ می دهد، آن زمان است که سوال تبدیل به اعتراض و اعتراض تبدیل به اغتشاش می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در راستای فرمان 8 ماده‌ای حضرت آقا گفت: این نهاد، یک نهاد غیردولتی، غیرسیاسی، غیرحزبی و غیرجناحی و مردمی است که در راستای اجرای فرمان 8 ماده‌ای حضرت آقا از بزرگان و دلسوزان نظام برای نظارت، ارزیابی و بررسی کار مدیران تشکیل شده است. 

بیشتر بخوانید:

کشف فساد نشان از سلامت و فساد ستیزی نظام دارد

سالاری ادامه داد: یکی از مبادی فساد انحراف بین وظیفه و عملکرد دستگاه ها است که باید با استفاده از نهادهای نظارتی این شکاف به حداقل میزان ممکن برسد و برطرف شود.  

مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان همچنین به تخلفات صورت گرفته در زمینه تغییر کاربری زمین های کشاورزی و زد و بند در زمینه واگذاری انفال و اموال عمومی به برخی اشخاص اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مناطق استان هرمزگان زمین های کشاورزی تغییر کاربری داده شده، در زمینه برگزاری مناقصات و واگذاری ها نیز تخلفات زیادی صورت گرفته که انتظار است سازمان های بازرسی و نهاد های نظارتی در این زمینه ورود نمایند.  

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های قوه قضائیه احیا و اقامه حقوق عامه است، به اقدامات خوب و مثبت دستگاه قضایی استان در زمینه مبارزه با زمین خواری و همچنین طرح های مبتکرانه حبس جایگزین اشاره کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه