English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

توسعه راه، عامل مؤثر در جهت توسعه مازندران است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از راه به عنوان عامل و عنصری مثبت و تأثیرگذار در جهت توسعه و آبادانی مازندران یاد کرد و گفت: توسعه راه عامل مؤثر در جهت توسعه مازندران است.

توسعه راه، عامل مؤثر در جهت توسعه مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با قدردانی از زحمات شبانه روزی همه خدمتگزاران بخش حمل و نقل در این استان، اظهار داشت: عزیزان و کارکنان بخش های مختلف حمل و نقل سربازان گمنام، مخلص و ایثارگری هستند که در سخت ترین شرایط کاری در حال خدمت به مردمانی هستند که در جاده ها به کمک احتیاج دارند و این خود کاری بس نیکو و ارزشمند است.

وی ادامه داد: شبکه راههای ارتباطی مازندران به طول 10400 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به عنوان محور اصلی حمل و نقل جاده ای از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان بوده و به عنوان شریانهای حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی احداث شده و جز یکی از عظیم ترین سرمایه های ملی کشور محسوب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به پیشرفت ها و اقدامات گسترده در بخشهای صنعت حمل و نقل در استان اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل در مازندران با همت و پشتکار تمامی مدیران بخشهای مختلف حمل و نقل و حمایتهای همه جانبه دولت رو به پیشرفت و ترقی است.

وی درباره عملیات راهداری زمستانی این اداره کل در سال جاری خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 36 اکیپ راهداری با 300 راهدار به همراه 200دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در گردنه های مهم و برفگیر استان مستقر و آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و برف روبی در سطح محورها را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه