English

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

ماشین‌آلات راهداری اهر و هریس نیازمند نوسازی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده راهداری اهر و هریس خبر داد.

ماشین‌آلات راهداری اهر و هریس نیازمند نوسازی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد محرم‌ زاده با اشاره به فرسودگی و کمبود ماشین‌آلات راهداری اهر اظهار داشت: ظاهراً قرار بود چندین دستگاه ماشین‌آلات راهداری به آذربایجان‌شرقی تعلق یابد که ما هم پیگیر هستیم تا حداقل یک‌دستگاه از ماشین‌آلات به شهرستان اهر اختصاص داده شود، البته مدیران راهداری آنقدر که به فکر نوسازی و تأمین ماشین‌آلات نیستند که ما به فکرشان هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: نهم آذرماه از وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار به راهداری شهرستان‌های اهر و هریس دستور گرفته بودم، اما متأسفانه پیگیر نشدند و نهایتاً خودم مجبور به پیگیری و أخذ اعتبار شدم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که عملکرد ماشین‌آلات راهداری اهر را در برف اخیر چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: با توجه به بارش بی‌سابقه برف طی چندین سال اخیر؛ راهداران با ماشین‌آلات فرسوده و امکانات در اختیارشان تلاش کردند، عملکرد قابل‌قبولی داشتند با این حال نباید فراموش کنیم که ماشین‌آلات راهداری اهر فرسوده و نیازمند نوسازی است.

محرم‌زاده بابیان این‌که برای نوسازی ماشین آلات راهداری اهر و هریس؛ در اولین قدم اعتبار ۳ میلیارد تومانی از وزارت راه دریافت کردیم، یادآور شد: سازمان راهداری و اداره‌کل راهداری آذربایجان‌شرقی بایستی نسبت به رفع نقایص، تعمیر و نوسازی ماشین‌آلات پیش از فصل بارندگی اقدام می‌کردند، لذا وجود گردنه‌های گویجه‌بئل و سامبران و محورهای کولاک‌خیز روستایی اهر می‌طلبد تا ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری این شهرستان نوسازی شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده راهداری اهر و هریس خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعاً از طریق وزارت راه و سازمان راهداری کشور؛ برای نوسازی ماشین‌آلات راهداری اهر پیگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی