English

احمد کرمی:

مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با توجه به بارش برف در اکثر مناطق استان به‌ویژه شهرستان‌های شمالی به‌منظور مشاهده وضعیت راه‌های مواصلاتی از صبح امروز بازدیدهایی از محورهای مختلف استان انجام شد.

مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان این‌که صبح امروز از محور مواصلاتی ایلام_چوار بازدید و جلسه ستاد بحران با حضور فرماندار و برخی از مدیران برگزار شد اضافه کرد: در این جلسه تصمیمات لازم جهت امدادرسانی ، برف روبی ، استقرار تیم‌های امدادی در مناطق مختلف اتخاذ شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه اظهار داشت: همچنین از مسیر چوار به ایوان نیز بازدید و جلسه مدیریت بحران در شهرستان ایوان به‌منظور برف‌روبی و امدادرسانی در مسیرهای برف‌گیر ازجمله قلاجه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدی نیز همراه فرماندار ایوان، مدیران هلال‌احمر، راهداری و... از مسیر زرنه به‌عنوان یکی از پرترددترین مسیرهای شهرستان ایوان انجام و از مسئولان راهداری تقاضا شد هرچه سریع‌تر نسبت‌به برف‌روبی و پاک‌سازی این مسیر اقدام کنند.

کرمی با بیان این‌که به مسئولان مربوط اعلام‌شده می‌توانند جهت برف‌روبی و پاک‌سازی مسیرها از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد بیان داشت: در تلاشیم از بروز هر مشکل و آسیب به مردم پیشگیری شود و به‌همین‌منظور پاک‌سازی و برف‌روبی مکان‌های پرتردد در سطح شهرها در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار همچنین به بازدید از سه‌راهی قلاجه و مسیرهای مواصلاتی آسمان آباد و شهرستان چرداول اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم جهت برف‌روبی و پاک‌سازی این مسیرها نیز اتخاذ و اقدامات لازم در این خصوص انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری در محدوده میمه به ملکشاهی نیز مستقر و نمک‌پاشی و برف‌روبی مسیر را انجام داده‌اند و عملیات پاک‌سازی در تمام مسیرهای مواصلاتی استان صورت گرفته و هم‌اکنون تردد در تمامی محورها انجام می‌شود.

این مسئول همچنین به خوشحالی و حضور مردم در حاشیه جاده‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه تردد برخی از رانندگان بدون زنجیر چرخ و سوخت مناسب مشکلاتی را برای آنان بدنبال داشت که عملیات امدادرسانی به این افراد توسط نیروها انجام شد.

کرمی در پایان با بیان این‌که از هم‌استانی ها تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند اظهار داشت: در صورت لزوم سفر، رانندگان نکاتی از قبیل اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود و... را مورد توجه قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه