English

صفدر قصمی شهواری در مراسم روز دانشجو:

دانشجو امروزه قشر ارزشمند جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک گفت: دانشگاه و دانشجو امروزه قشر ارزشمند جامعه هستند که می‌توان با کمک آن‌ها برای برون رفت از مشکلات اعم از اقتصادی و فرهنگی با علم و فناوری از آن به خوبی عبور کرد.

دانشجو امروزه قشر ارزشمند جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صفدر قصمی شهواری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک در مراسم روز دانشجو این واحد دانشگاهی اظهارداشت: دانشجو یکی از نیروهای تاثیرگذار در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور محسوب می شود که در این راستا نقش مهم و بسزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

قصمی شهواری افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس دانشجویان محکم و استوار در کنار نظام ایستادند و وارد صحنه شدند که شاهد آن هستیم شهدای دانشجوی زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک اظهار کرد: دانشجویان با داشتن بصیرت در همه دوران ها مانع نفوذ اهداف استکبار به کشور بودند و با علم افزایی و دانش خود مدافع اصلی از کیان نظام بودند و هستد.

قصمی شهواری عنوان کرد: دانشگاه و دانشجو امروزه قشر ارزشمند جامعه هستند که می‌توان با کمک آن‌ها برای برون رفت از مشکلات اعم از اقتصادی و فرهنگی با علم و فناوری از آن به خوبی عبور کرد.

وی در ادامه گفت: نشاط و امیدواری دانشجویان همراه با کسب علم، دانش، ایمان و اخلاق اسلامی مهم‌ترین مولفه پیشرفت کشور و مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است.

گفتنی است، در این مراسم فرماندار جاسک پاسخگوی سوالات مطرح شده دانشجویان در خصوص مشکلات شهری شد و در پایان 10 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه