English

کمک ۴۶۰ میلیاردی هلال احمر خوزستان به آسیب دیدگان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۶۰ میلیارد ریال در ایام سیل ۹۸ و شیوع کرونا از سوی هلال احمر خوزستان به آسیب دیدگان کمک رسانی شد.

کمک ۴۶۰ میلیاردی هلال احمر خوزستان به آسیب دیدگان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام محمد انصاری روز دوشنبه در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه که به مناسبت روز جهانی داوطلب و با حضور جمعی از نمایندگان اعضای داوطلب و خیران حامی هلال احمر خوزستان در سالن شهید رجایی اهواز برگزار شد بیان کرد: نظام اسلامی منشا خدمات داوطلبانه و مردمی است و اقدامات داوطلبان هلال احمر که مهمترین قشر خدمات رسان جامعه هستند بسیار ارزشمند است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حس نوع دوستی و همدردی در جامعه گسترده شده و امروز شاهد اوج آن هستیم.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: در گام دوم انقلاب یکی از مواردی که بسیار مورد اهمیت است کمک کردن و دستگیری از محرومان است که داوطلبان هلال احمر آن را به بهترین شکل انجام می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: داوطلبان هلال احمر تبلور آرمان زیبای نوعدوستی و تلاش آمیخته با مهر، عطوفت و ایثار انسان هایی از خود گذشته و بشردوست هستند.

وحید شعبانی افزود: داوطلبان تاکنون خدمات متعدد، متنوعی در راستای کمک به نیازمندان و محرومان ارایه داده اند.

وی با اشاره به اینکه افتخار هلال احمر به ماهیت داوطلبی آن است، ادامه داد: خوشبختانه فضای داوطلبی خوبی در سطح خوزستان حاکم شده که مرهون خدمات موثر داوطلبان است زیرا داوطلبان در هلال احمر متولیان اصلی کار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به همراهی بی نظیر داوطلبان در ایام سیل و کرونا بیان کرد: مدیران و صاحبان واقعی این مجموعه داوطلبان هستند و ما نیز باید به سمت تسهیلگری کارها حرکت کنیم.

شعبانی افزود: جامعه بزرگ داوطلبی هلال احمر خوزستان برخوردار از طیف های مختلف است که در همه شرایط می توانند گره گشای مشکلات مردم باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، نیز گفت: فعالیت داوطلبانه افراد و کمک به همنوعان یک نوع ایثارگری است زیرا همواره در حوادث و سوانح از جان خود می گذرند تا جان دیگری را نجات دهند.

آقا رضا فتوحی افزود: فعالیت های موثر داوطلبان هلال احمر بر پایه سرمایه اجتماعی نهفته است زیرا افراد دانا و توانمند در آن فعالیت می کنند.

۱۴ آذر مصادف با پنجم دسامبر به نام روز داوطلب نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه