English

امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، ۱ حادثه شهری و ۱ عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است.

امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان امیرعباس نجفی با اشاره به بارندگی اخیر در استان، بیان کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها انجام و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد:در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این عزیزان توزیع شده است.

او در ادامه با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی گفت: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا_تاراز، هندیجان_بوطاری،شوش_دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان_دارخوین و محور شوش اندیمشک به ۷ مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجاتگران تصریح کرد: ۸ خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه