English

بهره‌مندی بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فراگیر از آموزش‌های امدادی هلال احمر در خوزستان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ماه گذشته بیش از 5 هزار و 500 فراگیر با مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شده‌اند.

بهره‌مندی بیش از 5 هزار و 500 فراگیر از آموزش‌های امدادی هلال احمر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان؛ مجتبی طحان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات، در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 40 مربی این جمعیت با حضور در خانه‌های هلال سطح استان هزار و 950 نفر را با آموزش‌های احیای قلبی و ریوی آشنا کرده‌اند.

او با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری ، مربیان هلال احمر استان با حضور در 102 مدرسه به 3 هزار و 550 دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش داده اند.

طحان در ادامه  با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار استان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از 2 هزار و 100 نفر در اجرای مانور های امدادی 42 خانه هلال ، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید و ادامه داد: با همکاری 52 مربی در سطح استان، فراگیران دوره های آموزشی با آموخته های امدادی آشنا شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه