English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت این نهاد در سال جاری خبر داد.

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع یکی از اقدامات این نهاد را پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان مطرح کرد و اظهار داشت: امسال 4هزار و 247 مددجوی تحت حمایت با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 609 میلیون تومان از بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تامین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، ادامه داد: مددجویان بهره‌مند از بیمه اجتماعی، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از مجموع خانوارهای مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، 3 هزار و 541 نفر از زنان سرپرست هستند، افزود: 706 نفر نیز از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، به شعب تامین اجتماعی معرفی‌ و حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، گفت: با ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه