English

کریم زارع خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان جهت بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان جهت بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد در سال 98 در اصفهان خبر داد.

پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان جهت بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به هزینه ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی این نهاد درزمینهٔ پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در سال ۹۸ گفت: این نهاد به شکل میانگین برای هر زن سرپرست خانوار ماهیانه مبلغ ۱۲۵ هزار تومان و برای هر خانوار مجری طرح‌های اشتغال ماهیانه ۲۸۵ هزار تومان به‌عنوان حق بیمه در این سال به ‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز کرد.

وی بابیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی ۹ هزار و ۶۷۰ خانوار در سال ۹۸ توسط این نهاد پرداخت شد، گفت: ۶۲۸۴ زن سرپرست خانوار و ۳۳۸۶ خانوار مجری طرح‌های اشتغال و مددجویان قالیباف از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی با یادآوری اینکه زنان سرپرست خانوار با رسیدن به ۵۵ سالگی و داشتن حداقل ده سال سابقه بیمه، مستمری بازنشستگی تأمین اجتماعی را دریافت خواهند کرد، گفت: کمیته امداد استان اصفهان زنان مددجوی سرپرست خانوار بالای ۴۵ سال را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داده تا بعد از گذر ۱۰ سال بیمه پردازی و بهره‌مندی از مزایای مستمری از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان افزود: مجریان طرح‌های اشتغال تا رسیدن به درآمد معادل حداقل حقوق مصوب وزارت کار هم مشمول پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی توسط این نهاد می‌شوند و پس از آن مستمری آن‌ها قطع می‌شود.

زارع با بیان اینکه کمیته امداد اصفهان پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال را از سال ۸۹ آغاز کرده است، گفت: به یاری خداوند تاکنون سرپرست ۶۹۰ خانوار از طریق دریافت این خدمت، بازنشسته شده و در حال دریافت مستمری از سازمان تامین اجتماعی هستند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه