English

امام جمعه موقت اصفهان:

امروز دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: دشمن امروز بیش از هر چیز به دنبال ناامید کردن مردم است، مسئولان اجازه ندهید مردم ناامید شوند.

امروز دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: برای تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی روزها، هفته‌ها و ماه‌ها دانشمندان و متفکران برای تصویب این روز مذاکره کردند اما شهید بهشتی قانون اساسی را به گونه‌ای تنظیم کرد که هیچ دشمن و مخالفی نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در این مملکت و جمهوری اسلامی و قانون آن بوجود آورد.

وی با اشاره به توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان برای ضربه زدن به اقتدار نظام و کشور افزود: این ملت همه چیز خود را برای اسلام و جمهوری اسلامی داده‌اند؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسوولان باید جهادگونه خدمت کنند و اجازه ندهند این ملت رنجیده شود.

حجت‌الاسلام میردامادی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اولین نیرویی که عراق را زمین گیر کرد دریادلان جمهوری اسلامی ایران بودند که در طول تاریخ ساختن کشتی‌های اقیانوس پیما از افتخارات نیروی دریایی است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در کشور ادامه داد: بسیجی بدون توقع، توقف و تظاهر وارد میدان جهاد و خدمات می‌شود و خطرات آن را به جان می‌خرد، همانگونه که بارها شاهد بوده ایم بسیجیان در زمان بحران، زلزله، بیماری و سیل چگونه در میدان حاضر هستند.

حجت‌الاسلام میردامادی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته اخیر راهگشایی برای استفاده بهینه از نیرو و نعمت بزرگ دریا در شمال و جنوب کشور بود تا دریا به‌عنوان یک ذخیره و قدرت، منبع پیشرفتی برای کشور باشد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه بیان کرد: الگوی زنان اسلام حضرت زهرا( س) است که دانشمند، مجاهد، اهل سخن و دفاع و جهاد است که در راه حق و حقیقت و دفاع از حقیقت به مقام شهادت رسید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ۱۴۰۰ سال می‌گذرد که نام این بانو در همه دنیا منتشر شده است و طبق اطلاعات ثبت احوال بزرگترین و بیشترین نام که برای فرزندان دختر انتخاب می شود فاطمه و زهرا است.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به آیات قرآن در ارتباط با حجاب و پوشش بانوان بیان کرد: دشمن می خواهد زنی که سال ها مجتهد، عالم، مربی، زن، مادر، معلم و پزشک است را بی ارزش کند.

وی با بیان اینکه جایگاه زن ایرانی همواره ستودنی بوده است، افزود: امروز در تمام رشته ها بانوان افتخار آفرینی در این مرز و بوم داریم که زنان شاعره، عارفه، عالمه در تاریخ نام آن‌ها می‌درخشد اما عده‌ای دنبال نادیده گرفتن آن و جایگزینی بی‌بند و باری هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز در دنیا ارزشی برای آمریکا و اروپا باقی نمانده است،گفت: همه می‌دانند مکتب آمریکا و اروپا چیزی جز استکبار و استعمار و کدخدایی دنیا نیست.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره باینکه این ملت همه چیز خود را برای اسلام و جمهوری اسلامی داده‌اند،بهع مسئولان توصیه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند به صورت شبانه‌روزی خدمت کنید و اجازه ندهید این ملت رنجیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه