English

سرهنگ ترکیان خبر داد؛

دستگیری باند سرقت مغازه ها در شهرستان مبارکه / کشف ۹ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارقان مغازه های شهرستان مبارکه با 9 فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

دستگیری باند سرقت مغازه ها در شهرستان مبارکه / کشف 9 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان مبارکه و شکایت مال باختگان به پلیس ، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: مأموران  پس از بررسی محل های وقوع سرقت و با انجام  یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند که این سرقت ها توسط باند 5 نفره ای از سارقان انجام می شود که ضمن شناسایی محل اختفاء متهمان و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی همگی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد : متهمان که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی بودند در مواجه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان به 9 فقره سرقت اموال از گاراژها و مغازه های این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست نکات ایمنی و مراقبتی را در هنگاه ترک مغازه رعایت کرده ، از نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد واسناد مالی درمغازه خودداری و مغازه خود را به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه