English

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

صدوردستور ویژه قضایی برای دستگیری عاملان شهادت بسیجی مدافع امنیت در اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان ازصدور دستور ویژه قضایی برای دستگیری عاملان شهادت بسیجی مدافع امنیت در اصفهان خبر داد.

 صدوردستور ویژه قضایی برای دستگیری عاملان شهادت بسیجی مدافع امنیت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری خمینی شهر با حضور میدانی در بخش‌های مختلف دادگستری، دادسرا، شورای حل اختلاف و زندان در جریان روند خدمت‌رسانی‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر از تلاش جهادی قضات و کارکنان دستگاه قضایی در شهرستان خمینی‌شهر تقدیر و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان خواهیم بود.

رییس دستگاه قضایی استان از افزایش آمار ورودی پرونده‌ و کمبود نیروی اداری و قضایی به‌عنوان دلایل وجود اطاله دادرسی در دادگستری خمینی‌شهر یاد کرد و گفت: به‌علت کمبود نیروی اداری و قضایی و همچنین افزایش آمار ورودی پرونده‌ به دادگستری خمینی‌شهر تا حدی با اطاله دادرسی در این حوزه روبرو هستیم که با تخصیص 44 نفر نیروی اداری و تعدادی نیروی قضایی تا چند ماه آینده این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف خمینی‌شهر را 41 درصد اعلام کرد و بیان داشت: با تلاش مجدانه و کار جهادی مجموعه شورای حل اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری خمینی‌شهر آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این شهر 41 درصد است و این آمار از میانگین کشور بالاتر اما از میانگین استان پایین‌تر است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با ادامه تلاش‌ها و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف اجتماعی، مذهبی، صنفی و با تکیه بر ایمان، اخلاق و روحیه نودوستی و مهرورزی مردم خمینی‌شهر، آمار صلح و سازش در این حوزه قضایی افزایش یابد.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی از نیروهای بسیجی در اصفهان، از صدور دستور ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان جهت شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی خبر داد و تصریح کرد: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت و امیدوار هستیم با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیری مسببان این اقدام کور همچون موارد مشابه دیگر به سرعت انجام گیرد و قاتل یا قاتلان این شهید بزرگوار هرچه سریع‌تر به سزای عمل خود برسند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان این اطمینان را به مردم داد که به محض دستگیری عاملین این ترور، اخبار تکمیلی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه