English

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به همه مسلمانان، به ویژه جامعه پرستاری تبریک گفت.

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه پرستاران یکی از رحمت های الهی هستند که مرهمی برای طاقت طاق شده بیماران می شوند، اظهار داشت: پرستاران با وجودشان، صبر و گذشت و مدارا آمیخته و بالاتر از الزامات و تعهدات تخصصی، گاهی برای آنکه تکیه گاه امنی باشند برای بیماران، از خود، خانواده و حتی جانشان نیز عبور می کنند.

متن پیام به شرح زیر است: 

انتخاب سالروز میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، بیانگر عظمت و جایگاه انسان هایی است که از آسایش خود برای حفظ رفاه و سلامت مردم گذشته اند تا سلامتی را به آنها برگردانند یا موجبات رفاه ایشان را فراهم آورند.

روز پرستار یادآور انسانهایی است که علیرغم مشکلات و محدودیت های بسیار، دل و اندیشه ای متعالی دارند و با همت و روح  بلندشان موانع سخت را پشت سر می گذارند.

در عظمت کارشان همین بس که سالروز بزرگداشت پرستاران، مزین به میلاد خوب‌ترین بانویی است که نماد صبر و مقاومت و از خودگذشتگی‌ است. بانویی که تاریخ در مقابل عظمتش سر فرو انداخته و همانند نامش، زینت پدری است به نام علی (علیه السلام). اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، لازم می‌دانم مراتب تبریک و تشکر خود را نسبت به پرستاران شریف کشورم و خصوصا آنان که در کنار تمام مسوولیت هایشان حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد را بر عهده دارند، اعلام کنم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه