English

پیام شهردار قم به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

شهردار قم در پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام شهردار قم به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح می‌باشد:

بسمه تعالی

گاه زیبایی ایفایِ عشقِ به خدمت چنان است که ضعف بیان و گفتار را برای توصیف شغل جبران می کند و نشان می دهد که کالبد الفاظ و واژه ها توانایی انعکاس تمام نمای بزرگواری و خوبی را ندارند؛ در اینجاست که با اشک شوقی و احساس رضایت مندی در قالب لبخند و دعای خیر بیماران و همراهان، فضا را معطر می‌نماید.

بی شک کسی که حضرت زینب را بشناسد و در بیان: “سلام علی قلب زینب الصبور و لسانها الشکور”تامّل کند؛ به اهمیّت نامگذاری روز پرستار پی خواهد برد.

پرستاری، انعکاس آرامش و امید در آینه ی دل های خسته است؛ به گونه ای که  گلبرگ های لطیف مهر و محبتش بر خورشید دل ها سایه می افکند و به شغلش تقدسی خاص می بخشد.

اینجانب یازدهم دی ماه مصادف با پنجم جمادی الاولی سالروز میلاد با برکت حضرت زینب کبری (علیها السلام ) و روز پرستار را خدمت این قشر خدوم و پر تلاش تبریک عرض نموده و سلامتی، تندرستی و موفقیت برای خدمت به زائرین و مجاورین بانوی کرامت را از خداوند متعال برای این برترین های روزگار در سایه سار عنایات خاصه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسألت دارم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه